Óratípusok

HAS-LÁB-POPSI (alakformáló): Egyszerű, koreográfia nélküli óra, a hangsúly a fő izomcsoportok erősítésén van. NINCS UGRÁLÁS!

IMG_4668

STEP+ALAK: Koreografált, állóképesség fejlesztő és kiváló zsírégető hatású óra. A 60 perces step+alak órán a bemelegítés után kardio edzésként – kezdők számára is követhető – közepes nehézségű koreográfiát tanulunk, melyet a pihenő előtt összefűzve többször végigcsinálunk. Rövid pihenő és frissítés után az óra második felében a pulzust zsírégető tartományban tartva az összes nagy izomcsoportot megmozgatjuk. A felsőtestet kézi súlyzóval álló helyzetben, míg a törzset stabilizáló hát-és hasizmokat, valamint a láb izmait a talajon dolgoztatjuk meg.
Az órát az izmok gyors regenerálódásához elengedhetetlen nyújtással zárjuk.

BALANCE GERINCJÓGA:

A Balance gerincjóga az Iyengar jóga alapjaira épített óra, mely elsődleges célja a törzsizomzat megerősítése.

A rendszeresen végzett gyakorlatok az egész testet rugalmasabbá teszik, és jelentős mértékben csökkentik, számos esetben meg is szüntetik a degeneratív elváltozások tüneteit. Éppen ezért kifejezetten ajánlott azok számára, akiknek gerincproblémájuk van, illetve akik ülőmunkát végeznek. Az óra felépítése lehetőséget ad arra, hogy edzettségi foknak megfelelően minden esetben egy pozitív változás induljon el mind fizikai, mind szellemi síkon.

Az óra teljes időtartama alatt maximális koncentrációra, a testünkre való 100%-os odafigyelésre, megfelelő légzéstechnika elsajátítására van szükség, mellyel  növelhetjük a gyakorlatok hatékonyságát.

  1. A gyakorlatok, ászanák valamennyi testrészre kiterjednek és pozitív hatása az óra után egyértelműen érezhető.
  2. A gyakorlatsor felépítése a legegyszerűbb feladatokkal kezdődik, figyelembe véve a testi adottságokat, az adott egészségi állapotot.
  3. A folyamatos instrukciók által a feladatok sokkal tökéletesebben végrehajthatók, mely hozzájárul az eredményesebb munkához. Már az első alkalom után megfigyelhető lesz a pozitív változás testben, lélekben egyaránt.
  4. Az egyéni feladatok adása révén lehetőség adódik mindenkinek, hogy a csoportos órán akkor is részt vegyen, ha az adott gyakorlat számára nem kedvező vagy nem tudja végrehajtani.
  5. A kemény edzés hívei részére –amennyiben már elsajátították az alapokat – haladó óra keretében a későbbiek folyamán az erőnléti jóga keretében biztosítható a hatékony és valóban látványos fejlődés.
  6. Mindenkinek tökéletes választás a Balance gerincjóga, melyet bárki elkezdhet, ezzel is hozzájárulva a saját testi és egyben lelki fejlődéséhez.

DUCI JÓGA

Mi is a Duci jóga és kinek ajánljuk elsősorban? A Duci jóga segít, és megtanít arra, hogyan motiváld magad, hogy jelentős túlsúllyal is bele tudj vágni az egészséges testmozgásba. Segít abban, hogy a motivációd hosszútávon megmaradjon, biztosítva hogy sose érezd magad zavarban az órák alkalmával, és lépésről lépésre fokozatosan érezd mind testben, mind lélekben a hatalmas pozitív változást.
Olyan kis csoportos mozgásformáról van szó túlsúllyal rendelkező személyek részére, akik szeretnének változtatni eddigi életükön és bebizonyítani maguknak, hogy kitartó munkával hétről hétre óriási eredményt érhetnek el.
Az órákon segédeszközök segítségével végezzük a gyakorlatokat, mely során minden esetben figyelembe vesszük a testi adottságokat, és biztosítjuk a pozitív hangulatot mindenki számára. 🙂

 

13010683_10206736573988481_4157120535057767363_n

ZUMBA: Nagyrészt latin zenére végzett cardio, interval edzésforma. Állóképesség-növelő és zsírégető hatású, táncos óra. Észre sem veszed, és a party hangulatban 1 óra alatt 600 kalóriát égetsz el!

 

 

SALSA LADY STYLE: a salsa egy világszerte elterjedt társasági tánc neve, mely az utcai latin táncokhoz sorolható. Gyere, és tanulj meg salsázni! Partnert sem kell hoznod, hiszen Lady Style Salsa órát indítunk július 4-től keddenként, este 8-as kezdettel.
Az óra teljesen kezdő, a résztvevők az alapoktól ismerkednek meg a salsa mozdulataival, melyeket később majd teljes koreográfiákká állítunk össze. Csatlakozni folyamatosan lehet! Az első alkalom ingyenes!
.

 

 

 

 

 

 

DANCEFIT

A Dancefit egy koreografált, táncos óra, ami valóban bárki számára követhető, akinek van ritmusérzéke és egy pár működőképes lába. Az óra dance aerobik felépítésű, de stílusában, mozdulataiban különbözik. A koreográfiákat mozdulatról-mozdulatra építjük fel.. Aki nehezen boldogul a koreografált órákon, viszont mégis szereti, annak most jött el az ideje! Az órák mindig változatosak, hiszen mindig az adott zene stílusának megfelelő mozdulatokat végezzük. (Ez lehet éppen egy retro mix, hip-hop, latin….) Zsírégető, intervall aerob edzés, javítja az állóképességet, növeli az antioxidáns termelést, jót tesz a szívünknek… Itt biztos nem fogsz a negyvenedik lábemelés közben azon gondolkodni, hogy mikor menj a postára csekkeket befizetni, ezen az órán folyamatosan figyelned kell, de az agyad minden másról lekapcsolhatod, nincs más, csak a zene, a mozgás és Te! Nem folytatom, már ennyi ok is bőven elegendő, hogy kipróbáljátok. Szeptember 4-től minden kedden 19 órától várunk Benneteket!

SENIOR PILATES (50 ÉV FELETT)

Sosem késő tornázni kezdeni! A Senior Pilates-re előképzettségtől és erőnléttől függetlenül várunk szeretettel minden 50 év feletti Hölgyet! Egyszerűen elsajátítható gyakorlatokat tartalmazó talajtorna, mely ízületi, reumatikus, illetve gerinc problémákkal, túlsúllyal küszködők számára is jótékony hatású. Mind prevencióra, mind rehabilitációra alkalmas. A gyakorlatok nagy részét a talajon vagy nagy labdán végezzük, így nem terheljük az ízületeket és a gerincet. Az óra kellemes zenére, légzéstechnikával kombinált, fokozatosan felépített, nyújtó és erősítő gyakorlatsorozatokból áll.

ZSÍRÉGETŐ (ALAKFORMÁLÓ)

Az órát 6-8 perces bemelegítéssel kezdjük.

Ezzel felkészítjük a szervezetünket az intenzív mozgásra és csökkentjük a sérülések kialakulásának lehetőségét.
Ezután jön a fő rész, ahol közepes intenzitással aerob hatású gyakorlatokat végzünk.
Nagyobb izomcsoportokat mozgatunk át, mellyel célunk az erő- állóképességünk fejlesztése, izomtónusaink növelése és testtartásunk javítása.

 

HOT IRON
Az aerobik és a súlyzós edzések határán mozgó edzésforma. Mára egyértelműen az egyik legnépszerűbb zsírégető módszerként tartják számon. A módszer egyedülálló hatékonysága többek közt abban rejlik, hogy utóégetőIMG_4367 hatással bír, vagyis szervezeted nemcsak az edzés során, de utána 24 órával is küzdeni fog a zsírsejtekkel, ugyanis izmaid regenerálódás közben folytatják a kalóriák égetését. A mozgásforma másik nagy előnye az egyedül végigizzadt kondizással szemben, hogy ugyanezt csoportosan teheted meg, megspékelve jobbnál jobb zenékkel. A zenék ritmusa azonban lassabb egy egyszerű aerobik-óráéhoz képest, ami mozdulataid helyes kivitelezésének lehetőségét is biztosítja.

MAMINBABA – 6 hetes kortól 2 éves korig
Hordozós latin fitness egy igazán szórakoztató, aktív, csinosító mozgásforma kisbabás és várandós anyukáknak tüzes latin zenére. A „kinti
maminbaba_molino_webre” babák ezalatt saját vagy kölcsönzött hordozó eszközökben, anyukájukra kötve élvezik a latin ritmusokat, a még pocakban lévők pedig lágyan ringatóznak. Minden izmot alaposan megdolgoztatunk, a mozgás kiválóan feszesíti a comb- és farizmokat, karcsúsítja a derekat és csípőt, erősíti a hát izmait, formálja a karokat és a mellet. A babák is nagyon jól érzik magukat a Maminbaba órák alatt. Édesanyjuk közelsége, a latinos dallamok és a ringatózó mozgás nyugtatóan hat rájuk, hatására ellazulnak, gyakran elalszanak. Ez a mozgásforma javítja a bamamiunbababák mozgáskoordinációját, mozgáskészségét, fejleszti a ritmusérzéküket.
Hordozót díjmentesen biztosítunk, ha nincs sajátotok!

 

 

 

 

BABA-MAMA JÓGA (6-8 HETES KORTÓL)

A Baba-Mama jóga egy olyan mozgásforma, amely segíti az anyák szülés utáni regenerációját és erősíti a babával kialakult bensőséges kapcsolatot. Ezalatt a minőségi együtt töltött idő alatt az édesanya visszanyeri fizikai és lelki erejét miközben segíti babája mozgásfejlődését. Szülés után fontos, hogy az édesanyák kimozduljanak, hogy meg tudják beszélni a tapasztalataikat olyanokkal, akik hasonló élethelyzetben vannak; ez segítheti őket a szülés utáni depresszió elkerülésében. Az órán a babák is új ingerekkel találkoznak, szocializálódnak és megtapasztalhatják az anyával való együtt mozgás és játék örömét.

Az órákat ráhangolódással kezdjük, majd babamasszázzsal folytatjuk. A nagyobb babák persze szabadon mászkálhatnak, játszhatnak, illetve sokan elkezdik utánozni az anyukájukat. A bemelegítés után az óra nagy részében olyan gyakorlatokat végzünk, melyek segítik regenerálódni a has és hátizmokat, nyújtják a váll és mellizmokat valamint erősítik az egész testet. Időt fordítunk a gátizmok erősítésére is, mely megelőzheti az inkontinencia kialakulását. A gyakorlatok egy részébe bevonjuk a babákat, így fejlesztve egyensúlyukat, idegrendszerüket és emésztésüket. Ezek a gyakorlatok általában remek mókának bizonyulnak mind a mamák, mind a babák számára. Az órát rövid relaxációval zárjuk.

Mit hozz magaddal az órára? Magadnak és a babádnak kényelmes ruhát és innivalót. A babának, ha már eszik, hozhatsz rágcsálnivalókat, egy-két kedvenc játékot, textilpelust, kis plédet. Az órán nincs szükség zoknira és cipőre, de hozz magaddal egy meleg zoknit és egy pulóvert a relaxáció idejére.  Az órák 60 percesek, ezalatt bármikor tisztába teheted, megszoptathatod a babádat. Ha az óra épp alvási időbe esik, akkor is gyertek nyugodtan, így egy kicsit több időd lesz magaddal foglalkozni.

Ha az első néhány alkalommal egy picit nyűgösebb a babád, kérlek légy türelmes magaddal és vele is. Kell néhány alkalom, hogy megszokják a hangokat, a közeget és a többi babát.

Mikortól ajánlott? Hüvelyi szülés esetén a 6. hét után, császármetszés esetén pedig a 8-10.hét után ajánlott.

KISMAMA JÓGA (Terhesség 14. hetétől a 40. hétig)

Ez a speciális jógafajta kifejezetten a kismamák igényeit szem előtt tartva jött létre. A kismama jóga elősegíti a 9 hónap alatt megtapasztalható testi és lelki változások elfogadását és segít kialakítani egy bensőséges kapcsolatot az anya és a magzat között. A jóga gyakorlása a várandósság ideje alatt testileg és lelkileg is felkészíti az anyát a természetes szülésre, és lehetőséget ad más kismamákkal való ismerkedésre, kapcsolattartásra. Rendszeres gyakorlásával javul a kismama hangulata, feloldódhatnak a félelmek és az esetleges érzelmi blokkok. Ez a mozgásforma javítja az állóképességet, energetizálja a testet, lazítja a gát tájékát, csökkenti az esetleges derék- és hátfájást, felkészít egy könnyebb vajúdásra, valamint segíti a jó közérzet és magabiztosság megőrzését.

Az órákat ráhangolódással és légzésfigyeléssel kezdjük. Bemelegítés után modifikált hatha jóga pózokkal mozgatjuk át és erősítjük a testet, melyek során gátizomtornát is végzünk. Az órát relaxációval zárjuk, ahol pozitív megerősítéseket is használunk, így segítve a lelki egyensúly megtalálását és megőrzését eme különleges időszak alatt.

A kismama jóga betöltött 14. héttől a 40. hétig (szülésig) végezhető, ha az orvos nem tiltotta el a kismamát a mozgástól.

WONDER MAMI (Anyuka torna)

A Wonder mami óra anyukáknak szól. Anyukáknak, akik szülés előtt egyáltalán nem mozogtak. Várom azokat, akik a szülés után nem tudtak visszatérni abba az állapotba, ahonnan babavárás előtt elindultak. Ez az egy óra teljesen kezdőknek szól, olyanoknak, akik már sokszor gondoltak rá, hogy egyszer majd, majd, majd, majd…Most pedig elérkezettnek látják az időt erre. Ezeken az órákon nem az idei bikiniszezoné a főszerep, nem készülünk a júliusi balatoni szépségversenyre, de nem is törünk modell babérokra. Egyelőre 😊 Itt a legnagyobb hangsúlyt arra helyezzük, hogy visszakapjuk „régi” önmagunkat, fizikumunkat, ruganyosságunkat, hátunkat, derekunkat, csípőnket (és… és… és…). Persze itt aztán nem állunk majd meg: határ a csillagos ég.
Mert egy anyukának ennyi jár. Gyere, ha mostanában szültél, de akkor is, ha sok-sok éve már. Ez az egy óra Rólad fog szólni. A most induló csoportba bármikor be lehet csatlakozni, de mindenképpen tartsd szem előtt kérlek, hogy ez egy TELJESEN KEZDŐ óra.

TARTÁSJAVÍTÓ GERINCTORNA (8-14 ÉV)

Sok gyermek küzd már igen korán hátfájdalmakkal, gerincproblémákkal.

Gerinced legyen újra tested tengelye, ami köré valódi élet építhető.

Miért ad “új gerincet” neked az órám?
Mert minden gyakorlat – beleértve a bemelegítő és levezető gyakorlatokat is – gerince a gerinc. Nyújtunk, hajlunk, kitartunk, csavarunk, lélegzünk.
A légzéssel szinkronban történő tudatos gerinctorna sokszorosára növeli a hatékonyságot.
Tapasztalj személyesen Etka – a gerincre specializált Etka-jóga megalapítója- tanítványától, Emiétől!
Légy Te a gerinced mozgatója és ne a gerinced parancsoljon a mozdulatlanságra!

 

HIP-HOP (7-12 ÉV)

“A hip hop műfaj egy elég tág fogalom. Több táncstílust ötvöz a lazasággal és az egyéniséggel karöltve.

Jellegzetessége a hip hop zenei műfajra való művelése. Ezek a ritmusok kicsit a törzsi, utcai táncokra emlékeztethetnek minket. A hip hop első formái között az old school hip hop jelent meg. Sok videoklip és a 80-as 90-es évek előadói, csapatai előszeretettel táncolták. Aztán az utcai táncok a street dance kialakult a 2000-es években, a versenycsapatok és egyedi mozgások születtek vele. Aztán napjaink és az én személyes kedvencem a new style, amely a szöveget veszi alap ritmikának és az egyéb zenei effekteket. Egyedi ritmust, érzelmeket és gondolatokat fejez ki a testen keresztül. Személyes kedvencem mindezeket fűszerezve, az electric boogie, babás, robotos mozgás. Így áll össze számomra igazán ez a műfaj.”
Első hip-hip óra Klajkó Szandrával, és testvérével, Bettyvel:

KLASSZIKUS BALETT ELŐKÉSZÍTŐ 4-7 ÉVES KORIG:

A klasszikus balett a legjobb alap bármilyen tánc későbbi elsajátításához, illetve a testtudat és szép testtartás megtanulásához. Hiszen a klasszikus balett a legmagasabb fokú mozgáskoordinációjú tánc. Aki balett alapokkal rendelkezik könnyebben tanul meg bármilyen más táncműfajt. A klasszikus balett több száz éves hagyományokon alapuló technika. A gyerekek játékos formában ismerkednek meg a balett mozdulatokkal és közben klasszikus zenét hallgatnak. A balett nem csak a zenére való mozgás örömét és nyugtató hatását nyújtja, hanem egy egészséges mozgáskultúrát is kialakít.

Az órákon való részvételhez póló – cicanadrág vagy harisnya – balett dressz, esetleg szoknya és zokni vagy balett gyakorló cipő szükséges.

Az órák felépítése:

– köszönés

– játékos bemelegítés ülve / állva, gimnasztika

– haladós lépések diagonálban

– koreográfia

– játék, bár az óra bármelyik részébe beilleszthető, ha szükséges többször is

– köszönés.

KLASSZIKUS BALETT ELŐKÉSZÍTŐ 7-11 ÉVES KORIG:

A balett tanítás kezdetekben a ritmusérzék, koncentráció fejlesztésével indul, majd amikor már hosszabb ideig tudnak figyelni, több gyakorlatot lehet végeztetni a kicsi balerinákkal, ezzel az izomerő és a hajlékonyság is fokozódik.

Ha rendszeresen jár gyermek balett órákra:

                                  – kiegyensúlyozott személyisége lesz

                                     – szebb lesz a tartása, mozgása

                                       – kitartásra tanítja a gyermeket 

                                        – kultúrát tanul a klasszikus zene

                                     és klasszikus mozgásképzés által

                                     – arányosabb, szebb testalkata lesz.

A balett bemutatók által csapatmunkára nevel az együtt és egyszerre mozgás által. A féléves bemutatókon megmutatjuk az első félévben tanult mozdulatanyagot, majd a tanév végén az elsajátított kis etűdöket mutatjuk be.

ELŐKÉSZÍTŐ KEZDETE: 2018. Szeptember 5-től minden szerdán 16.15-17.00 és pénteken 17.15-18.00 óráig!

KOROSZTÁLY: 7-11 év (kisfiúkat és kislányokat egyaránt várunk szeretettel!)

HAVI TAGSÁGI DÍJ: 8.800 Ft/hó/fő (Testvérkedvezmény: 8.000 Ft/tesó)

(A befizetett tagdíjjal lefoglalod a limitált tanfolyami helyedet, így azt – elfoglaltság, betegség, stb.- visszatéríteni NEM tudjuk, csak ha hozol magad helyett valakit! Az összeg havi 8 óra árát fedi)

JELENTKEZÉS: 2018. Szeptember 4-ig Farkas Eszternél a 06-20-3-47-14-74 számon, vagy e-mailen: h2o@h2onoifitness.hu

BEFIZETÉS NAPJA: (szeptember hóra): 2018. Szeptember 5. (első óra alkalmával)

BEFIZETÉS HELYSZÍNE: H2O Női Fitnesz, 1162. Segesvár u. 26. (Szentmihályi Konrád Ferenc Uszoda) weboldal: www.h2onoifitness.hu, Facebook: fb.me/h2ofitnessanddance

 

NÉPTÁNC 3-6 ÉVES KORIG:
A néptáncban a magyar nép kultúrája a lehető legtökéletesebben fejeződik ki. Betekintést enged a múltba, ami által ösvényt készít elő a jövőnek. Fontosnak tartom, hogy azt a gyönyörű kultúrát, amibe volt szerencsénk beleszületni, továbbadjuk a felnövekvő generációnak, akik azt tovább tudják éltetni.

Amire a néptánc és a népi játékok megtanítanak: koordináció, testtudat, eszközhasználat, szabálytisztelet, konfliktuskezelés, empátia, társas kapcsolat, páros viszony, kreativitás, improvizáció, egyenletes lépés, ugrások, forgás, fordulás, téri tájékozódás, tartás-ellentartás, ritmus, irányítás-követés, szerepazonosulás, számtudat, kommunikáció, szókincs.

  • Sokat fogunk játszani, táncolni, nevetni
  • Elsajátítjuk a magyar néptánc alapmotívumait
  • Megtanulunk együtt, közösségben táncolni, mulatni
  • Gazdag mozgáskultúrával és a helyes tartással ismerkedünk meg, mely az egész életünket végigkíséri.

TANFOLYAM KEZDETE: 2018. Október 1-től minden hétfőn és csütörtökön 16.15-17.00-ig

KOROSZTÁLY: 3-6 év (kisfiúkat és kislányokat egyaránt várunk szeretettel!)

HAVI TAGSÁGI DÍJ: 8.800Ft/hó/fő (Testvérkedvezmény: 8000 Ft/Tesó)

(A befizetett tagdíjjal lefoglalod a limitált tanfolyami helyedet, így azt – elfoglaltság, betegség, stb.- visszatéríteni NEM tudjuk, csak ha hozol magad helyett valakit! Az összeg havi 8 óra árát fedi)

JELENTKEZÉS: 2018. Szeptember 28-ig Farkas Eszternél a 06-20-3-47-14-74 számon, vagy e-mailen: h2o@h2onoifitness.hu

BEFIZETÉS NAPJA: (október hóra): 2018. Október 1. (első óra alkalmával)

BEFIZETÉS, TANFOLYAM HELYSZÍNE: H2O Női Fitnesz, 1162. Segesvár u. 26. (Szentmihályi Konrád Ferenc Uszoda) weboldal: www.h2onoifitness.hu, facebook: fb.me/h2ofitnessanddance  

A TANFOLYAM 10 FŐVEL INDUL!