Óratípusok

ALAKFORMÁLÓ: Egyszerű, koreográfia nélküli óra, a hangsúly a fő izomcsoportok erősítésén van. NINCS UGRÁLÁS!

IMG_4668

STEP+ALAK: Koreografált, állóképesség fejlesztő és kiváló zsírégető hatású óra. A 60 perces step+alak órán a bemelegítés után kardio edzésként – kezdők számára is követhető – közepes nehézségű koreográfiát tanulunk, melyet a pihenő előtt összefűzve többször végigcsinálunk. Rövid pihenő és frissítés után az óra második felében a pulzust zsírégető tartományban tartva az összes nagy izomcsoportot megmozgatjuk. A felsőtestet kézi súlyzóval álló helyzetben, míg a törzset stabilizáló hát-és hasizmokat, valamint a láb izmait a talajon dolgoztatjuk meg.
Az órát az izmok gyors regenerálódásához elengedhetetlen nyújtással zárjuk.

TARTÁSJAVÍTÓ – ERŐSÍTŐ TORNA

A Core szó jelentése központ, valaminek a magja, veleje. Ezzel a jelzővel illetik összefoglalóan testünk tartó izmait, amik a helyes testtartásunkért, gerincünk és ízületeink egészségéért felelnek. A gyenge tartóizmok nem csak esztétikai problémát jelentenek, de a fájdalmas gerinc- és ízületi problémáknak is az okozói lehetnek. A tartásjavító óra során tehát törzsünk tartóizmait fejlesztjük. Melyek is ezek az izmaink? Ez az óratípus a törzsizomzatot, tehát a felszíni- és mély hátizmokat, a hasizmokat, a mellizmokat, és a csípőizmokat fejleszti. Javítja az egyensúlyunkat, és nyújtja a rövidülésre hajlamos izmokat. Az óra a dinamikusabb elemek mellett kitartott pozíciókat, egyensúlyfejlesztést és sok nyújtást is tartalmaz. A gyakorlatokat állásban, talajon, illetve fitballon végezzük, elsősorban saját testsúlyos feladatokkal. Kortól, nemtől, edzettségi szinttől függetlenül mindenkinek ajánljuk, aki szeretne erősödni, szép testtartást, egészséges gerincet és stabil állóképességet a mindennapokra.

BALANCE GERINCJÓGA:

A Balance gerincjóga az Iyengar jóga alapjaira épített óra, mely elsődleges célja a törzsizomzat megerősítése.

A rendszeresen végzett gyakorlatok az egész testet rugalmasabbá teszik, és jelentős mértékben csökkentik, számos esetben meg is szüntetik a degeneratív elváltozások tüneteit. Éppen ezért kifejezetten ajánlott azok számára, akiknek gerincproblémájuk van, illetve akik ülőmunkát végeznek. Az óra felépítése lehetőséget ad arra, hogy edzettségi foknak megfelelően minden esetben egy pozitív változás induljon el mind fizikai, mind szellemi síkon.

Az óra teljes időtartama alatt maximális koncentrációra, a testünkre való 100%-os odafigyelésre, megfelelő légzéstechnika elsajátítására van szükség, mellyel  növelhetjük a gyakorlatok hatékonyságát.

  1. A gyakorlatok, ászanák valamennyi testrészre kiterjednek és pozitív hatása az óra után egyértelműen érezhető.
  2. A gyakorlatsor felépítése a legegyszerűbb feladatokkal kezdődik, figyelembe véve a testi adottságokat, az adott egészségi állapotot.
  3. A folyamatos instrukciók által a feladatok sokkal tökéletesebben végrehajthatók, mely hozzájárul az eredményesebb munkához. Már az első alkalom után megfigyelhető lesz a pozitív változás testben, lélekben egyaránt.
  4. Az egyéni feladatok adása révén lehetőség adódik mindenkinek, hogy a csoportos órán akkor is részt vegyen, ha az adott gyakorlat számára nem kedvező vagy nem tudja végrehajtani.
  5. A kemény edzés hívei részére –amennyiben már elsajátították az alapokat – haladó óra keretében a későbbiek folyamán az erőnléti jóga keretében biztosítható a hatékony és valóban látványos fejlődés.

Mindenkinek tökéletes választás a Balance gerincjóga, melyet bárki elkezdhet, ezzel is hozzájárulva a saját testi és egyben lelki fejlődéséhez.

 

 

13010683_10206736573988481_4157120535057767363_n

ZUMBA: Nagyrészt latin zenére végzett cardio, interval edzésforma. Állóképesség-növelő és zsírégető hatású, táncos óra. Észre sem veszed, és a party hangulatban 1 óra alatt 600 kalóriát égetsz el!


SALSA LADY STYLE: a salsa egy világszerte elterjedt társasági tánc neve, mely az utcai latin táncokhoz sorolható. Gyere, és tanulj meg salsázni! Partnert sem kell hoznod, hiszen Lady Style Salsa órát indítunk július 4-től keddenként, este 8-as kezdettel.
Az óra teljesen kezdő, a résztvevők az alapoktól ismerkednek meg a salsa mozdulataival, melyeket később majd teljes koreográfiákká állítunk össze.
Próbáld ki bátran, az első óra mindenki számára ingyenes! Ha tetszett, további órákon érvényes bérlettel, vagy órajeggyel tudsz részt venni.
Kezdő Salsa Lady Style csütörtökönként 19 órától, haladó óra pedig keddenként 20 órától!

 

 

 

 

BODYART: Funkcionális tréning, teljes testgyakorlatokat használunk, mint a jógában. A mozdulatokat mindig a kilégzés-belégzés ritmusára, tempójára végezzük. Komplex mozgásrendszer, “test és lélek” típuIMG_4683sú tréning. Megdolgoztatja a mélyizmokat, de látványos eredményt lehet elérni a felszínhez közelebbi izmokkal is. A háti és hasizmok fejlesztésével állítja helyre a megfelelő testtartást, tehermentesíti a gerincet.
A bodyART mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel és speciális légzéstechnikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. A statikus és dinamikus erőelemek mellett bőven tartalmaz nyújtó és lazító hatású gyakorlatokat is, amelyek pozitívan hatnak testünk rövidülésre és gyengülésre hajlamos izmai számára. Minden gyakorlat kontrollált és tudatos kivitelezést igényel, amelyet speciális légzés alkalmazása segít. A bodyART edzéssel fejlődik a hajlékonyság, az erő, az állóképesség, a kitartás, az egyensúlyérzék, a stabilitás, a türelem, a tudatosság, illetve olyan készségek és képességek, amelyek a harmonikus mozgás, a tudatos lét elkerülhetetlen alapjai.

SUPERBODY (ALAKFORMÁLÓ)
A superbody egy egész testet átformáló, kőkemény óratípus.

Kezdőknek, és haladóknak egyaránt javasoljuk! Három blokkra fogjuk osztani:  zsírégetés, alakformálás, erősítés. Eszközeink: ugrókötél, súlyzó, kettlebell.  Saját testsúlyos gyakorlatokkal is számoljatok! Fókuszban a kritikus területek: comb, has, fenék. Az óra végén – kívánság szerint- 15 perces kardio-boksz- szal fejlesztjük az állóképességet, és hatalmasat nyújtunk! Beszélünk a megfelelő táplálkozásról, a kiegyensúlyozott életvitelről.

 

HOT IRON
Az aerobik és a súlyzós edzések határán mozgó edzésforma. Mára egyértelműen az egyik legnépszerűbb zsírégető módszerként tartják számon. A módszer egyedülálló hatékonysága többek közt abban rejlik, hogy utóégetőIMG_4367 hatással bír, vagyis szervezeted nemcsak az edzés során, de utána 24 órával is küzdeni fog a zsírsejtekkel, ugyanis izmaid regenerálódás közben folytatják a kalóriák égetését. A mozgásforma másik nagy előnye az egyedül végigizzadt kondizással szemben, hogy ugyanezt csoportosan teheted meg, megspékelve jobbnál jobb zenékkel. A zenék ritmusa azonban lassabb egy egyszerű aerobik-óráéhoz képest, ami mozdulataid helyes kivitelezésének lehetőségét is biztosítja.

MAMINBABA – 6 hetes kortól 2 éves korig
Hordozós latin fitness egy igazán szórakoztató, aktív, csinosító mozgásforma kisbabás és várandós anyukáknak tüzes latin zenére. A „kinti
maminbaba_molino_webre” babák ezalatt saját vagy kölcsönzött hordozó eszközökben, anyukájukra kötve élvezik a latin ritmusokat, a még pocakban lévők pedig lágyan ringatóznak. Minden izmot alaposan megdolgoztatunk, a mozgás kiválóan feszesíti a comb- és farizmokat, karcsúsítja a derekat és csípőt, erősíti a hát izmait, formálja a karokat és a mellet. A babák is nagyon jól érzik magukat a Maminbaba órák alatt. Édesanyjuk közelsége, a latinos dallamok és a ringatózó mozgás nyugtatóan hat rájuk, hatására ellazulnak, gyakran elalszanak. Ez a mozgásforma javítja a bamamiunbababák mozgáskoordinációját, mozgáskészségét, fejleszti a ritmusérzéküket.
Hordozót díjmentesen biztosítunk, ha nincs sajátotok!

 


 

 

 

HIP-HOP (GYEREK ÓRA: 8-14 ÉV) (GYEREK ÉS FELNŐTT ÓRA: 15 ÉVES KORTÓL)

“A hip hop műfaj egy elég tág fogalom. Több táncstílust ötvöz a lazasággal és az egyéniséggel karöltve.

Jellegzetessége a hip hop zenei műfajra való művelése. Ezek a ritmusok kicsit a törzsi, utcai táncokra emlékeztethetnek minket. A hip hop első formái között az old school hip hop jelent meg. Sok videoklip és a 80-as 90-es évek előadói, csapatai előszeretettel táncolták. Aztán az utcai táncok a street dance kialakult a 2000-es években, a versenycsapatok és egyedi mozgások születtek vele. Aztán napjaink és az én személyes kedvencem a new style, amely a szöveget veszi alap ritmikának és az egyéb zenei effekteket. Egyedi ritmust, érzelmeket és gondolatokat fejez ki a testen keresztül. Személyes kedvencem mindezeket fűszerezve, az electric boogie, babás, robotos mozgás. Így áll össze számomra igazán ez a műfaj.”
Első hip-hip óra Klajkó Szandrával, és testvérével, Bettyvel:

KLASSZIKUS BALETT ELŐKÉSZÍTŐ 4-7 ÉVES KORIG:

A klasszikus balett a legjobb alap bármilyen tánc későbbi elsajátításához, illetve a testtudat és szép testtartás megtanulásához. Hiszen a klasszikus balett a legmagasabb fokú mozgáskoordinációjú tánc. Aki balett alapokkal rendelkezik könnyebben tanul meg bármilyen más táncműfajt. A klasszikus balett több száz éves hagyományokon alapuló technika. A gyerekek játékos formában ismerkednek meg a balett mozdulatokkal és közben klasszikus zenét hallgatnak. A balett nem csak a zenére való mozgás örömét és nyugtató hatását nyújtja, hanem egy egészséges mozgáskultúrát is kialakít.

Az órákon való részvételhez póló – cicanadrág vagy harisnya – balett dressz, esetleg szoknya és zokni vagy balett gyakorló cipő szükséges.

Az órák felépítése:

– köszönés

– játékos bemelegítés ülve / állva, gimnasztika

– haladós lépések diagonálban

– koreográfia

– játék, bár az óra bármelyik részébe beilleszthető, ha szükséges többször is

– köszönés.

 

KEZDŐ FELNŐTT KLASSZIKUS BALETT 14 ÉVES KORTÓL

Sok kislány álmodozik arról, hogy majd balerina lesz, kecsesen táncol a rivaldafényben, spicc cipőt és tütüt hord. Szeretnéd valóra váltani gyermekkorod álmát? Most itt a lehetőséged. Jelentkezz most, mert részt vehetsz a tanfolyamon kortól és testalkattól függetlenül (14-99 éves korig) előképzettség nélkül, hiszen teljesen az alapoktól kezdjük. Élvezheted a klasszikus balett jótékony hatásait a testedre és a szellemedre is. Szeretettel látok minden klasszikus balett kedvelőt – urakat is -, anyát és lányát, barátnőket, szomszédokat, de ha egyedül jössz- aggodalomra semmi okod – biztos lehetsz benne, hogy egy jó csapatban találod magad.

BALETT ÓRÁK IDŐPONTJA: 2018. Február 2-tól péntekenként 17.00, és szerdánként 20.00 órától.

KOROSZTÁLY: 14 éves kortól Felnőtteknek is (Urakat és Hölgyeket egyaránt várunk szeretettel!)

HAVI TAGSÁGI DÍJ: 12.000 Ft/fő/hó (8 alkalom)

(Kérjük, alaposan gondold végig a befizetést, mert a befizetett díjjal lefoglalod a limitált tanfolyami helyedet, így azt – elfoglaltság, betegség, stb.- visszatéríteni NEM tudjuk, csak ha hozol magad helyett valakit!)

OKTATÓ: Orosz Petra: https://www.facebook.com/PetraDanceFactory/